Kategórie
 
 
 
 
 
 

Možnosti dopravy

 

Máme viacero možností ako Vám môže byť objednaný tovar dodaný. V rámci Slovenskej republiky máte na výber:

 

  • Vyzdvihnutie objednávky na našej adrese Jánovce 195, 059 13 Jánovce pri Poprade

 

Vyzdvihnutie objednávke na našej adrese Jánovce 195 je možný po vyzvaní, prípadne po predchádzajúcej telefonickej dohode na čísle 0911 528 094 alebo 0917 616 877.

 

  • Balík na poštu (Slovenská pošta)

 

Služba určená zákazníkom uprednostňujúcim dodanie Balíka na ľubovoľnú poštu podľa vlastného výberu. Zásielku dodáme na jednu z viac ako 1400 pôšt . Stačí uviesť meno adresáta, PSČ a názov pošty. Podmienkou dodania zásielky na poštu je uvedenie mobilného telefónneho čísla alebo e-mailovej adresy. Adresát alebo oprávnený prijímateľ si môže balík prevziať pri priehradke pošty počas otváracích hodín, po oznámení podacieho čísla alebo mena a priezviska/názvu adresáta zo zaslaného SMS/e-mail avíza a preukázaní totožnosti.

Cena dopravy závisí od celkovej hmotnosti objednaných produktov. O vyexpedovaní zásielky budete informovaní emailom alebo SMS.

 

  • Expres kuriér (Slovenská pošta)

 

Dopravu kuriérom (EXPRES Kuriér) od Slovenskej pošty. Spoločnosť zabezpečuje dodanie zásielok po celom Slovensku, v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00 hod. Tovar vám bude doručený najneskôr do 48 hodín od expedície z nášho skladu. V deň doručenia vás bude kontaktovať pracovník Slovenskej pošty (EXPRES Kuriér) formou SMS a následne pred dodávkou telefonicky, aby upresnil čas dodania alebo vás informoval o prípadných zmenách. V prípade, že vás kuriér nezastihne, ďalší pokus o doručenie prebieha automaticky nasledujúci pracovný deň.

Cena dopravy závisí od celkovej hmotnosti objednaných produktov. O vyexpedovaní zásielky budete informovaní emailom alebo SMS. Doručovanie prebieha iba počas pracovných dní.

 

  • Rozvoz tovar realizovaný predajcom (nadrozmerné produkty)

 

Pri objednávke nadrozmerných produktov (potrubné systémy nad 2 m dĺžky, tlakové nádoby nad 200 litrov, kotly, ohrievače vody, radiátory) Vám na požadované miesto určenia v rámci Slovenskej republiky dovezieme aj vlastnými vozidlami. Po vytvorení objednávky budete čo najskôr informovaní o dátume doručenia. Cena dopravy sa nemení a je totožná s dopravou uvedenou pri objednávke. Doručenie nadrozmerných produktov je realizované do 3 až 5 pracovných dní.

 

  • Kontrola zásielky pri prevzatí

 

Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú chybu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody.

Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté chyby je možné ohlásiť do nasledujúceho pracovného dňa prepravcovi po prevzatí zásielky a žiadať o spísanie zápisu o škode.

Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale nahláste najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa od prevzatia zásielky odosielateľovi a taktiež dopravcovi Slovenská pošta na linke zákazníckeho servisu 0850 122 413 alebo na linke zákazníckeho servisu nášho e-shopu 0911 528 094. V prípade reklamácie poškodenia zásielky odporúčame NEVYHADZOVAŤ OBAL – je predmetom dôkazového riadenia. Na neskoršie reklamácie takéhoto charakteru sa, bohužiaľ nemôže brať ohľad vzhľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia
Potrebujete poradiť?Potrebujete poradiť?